مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-18بين الملل

رییس دوما: حمله موشکی اوکراین به لهستان، آغازِ پایان ناتو است


«یاچسلاو ولودین» با تأکید بر اینکه حمله موشکی به خاک لهستان کار اوکراین بوده است، این حمله را آغازِ پایان ناتو توصیف کرد.

- یاچسلاو ولودین با تأکید بر اینکه حمله موشکی به خاک لهستان کار اوکراین بوده است، این حمله را آغازِ پایان ناتو توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، رییس دومای دولتی روسیه درباره حادثه اصابت موشک به منطقه مرزی لهستان و اوکراین و کشته شدن دو شهروند لهستانی اظهار نظر کرد.

بر اساس این گزارش، یاچسلاو ولودین موشک اصابت کرده به خاک لهستان را اوکراینی دانست و این حادثه را آغاز پایان ناتو توصیف کرد.

رییس مجلس دومای روسیه ادامه داد: ماجرای اصابت موشک اوکراینی به خاک لهستان بار دیگر میزان ناتوانی و شکست اتحاد نظامی ناتو را برای همه جهان آشکار کرد و این، آغاز پایان ناتو است.

شامگاه 15 نوامبر، یک موشک به خاک لهستان در نزدیکی مرز اوکراین سقوط کرد و به گفته ورشو دو نفر در این حمله کشته شدند ولی هویت کشته شده ها را فاش نکرد و هیچ صحنه ای از مرگ یا تشییع جنازه آنها را منتشر نکرد.

به عنوان بخشی از کارزار تحریک علیه روسیه، لهستان و اوکراین به سرعت مسکو را به این حادثه متهم کردند و از ناتو درخواست مداخله کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دوما: حمله موشکی اوکراین به لهستان، آغازِ پایان ناتو است

رییس دوما: حمله موشکی اوکراین به لهستان، آغازِ پایان ناتو است