مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-18سياسي

یک آخرهفته جذاب با سالادهای خوشرنگ و لعاب پاییزی


امروز می خواهیم برای دورهمی خانوادگی آخر هفته، چند پیشنهاد پاییزی خوشرنگ و لعاب به خانم های خانه بدهیم تا با چند سالاد جذاب بتوانند خوراکی های رنگارنگ و پرخاصیت پاییزی را هنرمندانه باهم ترکیب کنند و سفره های آخرهفته خانواده را کمی متنوع تر بچینند.

- گروه زندگی- نفیسه خانلری- محال است خانه باشیم و این جمله چی بپزم ؟ را از زبان مادرها نشنویم.

تازه جالب تر اینجاست که اگر کلی مغزمان را به چالش بکشیم و 10 مدل غذا هم به مادرجان پیشنهاد بدهیم، بازهم این ماه بانو همان چیزی را درست می کند که از قبل به فکرش بوده! و من هیچ وقت نفهمیدم که اصلا دلیل این پرسش چالش برانگیز چیست؟  این ها را گفتیم چون ما هم امروز می خواهیم برای دورهمی خانوادگی آخر هفته، چند پیشنهاد پاییزی خوشرنگ و لعاب به خانم های خانه بدهیم تا با چند سالاد جذاب بتوانند خوراکی های رنگارنگ و پرخاصیت پاییزی را هنرمندانه باهم ترکیب کنند و سفره های آخرهفته خانواده را کمی متنوع تر بچینند.

به خصوص اینکه زمانی زیادی تا پایان پاییز و خداحافظی با فصل رنگ ها نمانده و پاییز که تمام شود، باید با محصولات پرخاصیتش خداحافظی کنیم تا برسیم به یک پاییز دیگر.

البته امیدواریم که این پیشنهادات ما، چیزی شبیه به پیشنهادات شما برای مادرهایتان نباشد! راستی اگر پیشنهادات ما خریدار داشت، حتما خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک آخرهفته جذاب با سالادهای خوشرنگ و لعاب پاییزی

یک آخرهفته جذاب با سالادهای خوشرنگ و لعاب پاییزی