مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-18سياسي

مقاومت ترکیبی باید در کشور نهادینه شود


دشمن جنگ ترکیبی را آغاز کرده و ما باید در کشور مقاومت ترکیبی را نهادینه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه در این ایام نیاز به تقوا بیش از گذشته احساس می شود، اظهار داشت: باید توجه داشت که رسانه های خارجی با انتشار 60 درصد اخبار دروغ اعتبار خود را بیش از گذشته از دست دادند و از این رو نباید به آنها اعتنایی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه آشوبگران بی تقوا هستند و به همین دلیل به بیت المال آسیب می زنند، ادامه داد: افراد بی تقوا به خدا ایمان ندارند، تقوا نیاز به صبر دارد.

عزت ایران حاصل صبر بسیجیان است امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه هر عزتی که ملت ایران دارد و استقلال و آزادگی ملت ایران نتیجه صبر و استقامت بسیجیان است، افزود: اصفهان در این هفته عزادار عملیات تروریستی است که سه شهید و هشت مجروح را برجای گذاشت، دیگر شهرهای کشور همچون ایذه عزادار هستند.

وی با بیان اینکه امروز جنگ احزاب و جنگ ترکیبی از سوی دشمن آغاز شده است، ابراز داشت: 74 رسانه خارجی در این ایام به شدت کار می کنند و 150 کشور را علیه ایران بسیج کرده اند که در رأس آن آمریکای جنایتکار و گاو شیردگان عرب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت ترکیبی باید در کشور نهادینه شود

مقاومت ترکیبی باید در کشور نهادینه شود