مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-18سياسي

عدم توجه به تربیت، جامعه را ناکارآمد خواهد کرد


استاد حوزه علمیه با بیان اینکه برای استفاده از ظرفیت ها نیازمند افراد کارآمد هستیم، گفت: این افراد کارآمد باید در سنین نوجوانی تربیت شوند و اگر این تربیت انجام نشود شاهد خیل عظیم افراد ناکار - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سیدحسن علوی در شانزدهمین همایش مدیران هیأت های محوری و برگزیده کشور که در سالن همایش های غدیر مجتمع یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اهمیت کار فرهنگی و تربیتی، اظهار کرد: تمام فعالیت ها برای فایده مند بودن باید یا تربیتی بوده و یا مقدمه فعالیت های تربیتی باشند.

وی با بیان اینکه برای استفاده از ظرفیت ها نیازمند افراد کارآمد هستیم، مطرح کرد: این افراد کارآمد باید در سنین نوجوانی تربیت شوند و اگر این تربیت انجام نشود شاهد خیل عظیم افراد ناکارآمد خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه نباید کار فرهنگی و تربیتی کوچک شمرده شود، عنوان کرد: هرچه در عالم اتفاق می افتد انعکاس اتفاقات است و اگر زمانه بد شده، این اقدامات مردم است که بد شده است.

وی با بیان اینکه شبهه و اشتباه چالش اصلی در عصر حاضر است، خاطرنشان کرد: باید معنا و مفهوم دقیق کار تربیتی را بفهمیم تا به اشتباه در مسیر بیراهه گام بر نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توجه به تربیت، جامعه را ناکارآمد خواهد کرد

عدم توجه به تربیت، جامعه را ناکارآمد خواهد کرد