مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 13:512022-11-18سياسي

اقدامات تربیتی نیازمند کار فعالانه است


باید برای موفقیت در حوزه تربیتی، اقدامات فعلانه انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سیدعلیرضا تراشیون در شانزدهمین همایش مدیران هیأت های محوری و برگزیده کشور که در سالن همایش های غدیر مجتمع یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: هدف در تربیت بندگی خداوند است.

وی با بیان اینکه در دهه های اخیر شاهد رخداد سلطه تربیتی هستیم، مطرح کرد: سلطه گران تربیتی به حدی جسارت پیدا کرده اند که حتی اسم این نسل ها را نیز خودشان تعیین می کنند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: از دیگر اقدامات این نظام سلطه، پایین آوردن سطح گروه های مرجع در امور تربیتی است تا بتوانند تأثیرگذاری بیش تری در افکار داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه امروز نقش خانواده ها را تاحد تأمین نیازها پایین آورده اند، عنوان کرد: این موضوع منجر شده است تا نظام سلطه بتوانند به خواسته های خود دست پیدا کند.

تراشیون با بیان اینکه ناکارآمدی نظام آموزش و پرورش باید اصلاح شود، خاطرنشان کرد: این موضوع یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری نیز هست و ایشان در موارد متعدد به آن تاکید داشته اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای اغتشاشات اخیر بیش از دو دهه برنامه ریزی داشته است، تصریح کرد: طی این دو دهه کم کاری های مختلفی انجام شده که نتایج آن را در جامعه فعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات تربیتی نیازمند کار فعالانه است

اقدامات تربیتی نیازمند کار فعالانه است