مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-18سياسي

قدرت نوظهور جمهوری اسلامی ایران آمریکا را به چالش می کشد


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به حرکت به سمت چندقطبی شدن نظم جدید جهانی گفت: قدرت نوظهور جمهوری اسلامی ایران، ابرقدرت آمریکا را به چالش می کشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر داشتن تقوای الهی به سفارش حضرت علی (ع) مبنی بر توجه به عمل و تقوا اظهار داشت: کسب تقوای با عمل خوب و پسندیده محقق می شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره تظاهرات 29 آبان مردم انقلابی ساری در سال 57 و شهادت چهار نفر از مردم، فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و افزود: گاهی مسئولان تصمیماتی در حوزه های مختلف از جمله اجتماعی واقتصادی می گیرند و این تصمیمات تبیین و بیان نمی شود درحالی که باید این تصمیمات از قبل زمینه سازی درستی برای اجرا صورت گیرد.

وی با اظهار اینکه خدمات بسیج در همه حوزه ها از جمله دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و مقابله به گروهک های متعدد غرب و شرق گرا برجسته است، گفت: بسیج در همه حوزه ها از ارکان حفظ و دفاع از امنیت نقش آفرینی کرده است.

آیت الله لایینی از حضور و دفاع بسیجیان از نظام و تمامیت کشور، نوامیس مردم و دین تقدیر کرد و گفت: ترکیب نظم جهانی در حال تغییر است و نظم جهانی تک قطبی به سمت چندقطبی شدن در پیش است و به حول وقوه الهی جمهوری اسلامی و انقلاب ایران یکی از قطب های تعیین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نوظهور جمهوری اسلامی ایران آمریکا را به چالش می کشد

قدرت نوظهور جمهوری اسلامی ایران آمریکا را به چالش می کشد