مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 12:312022-11-18پزشكي

گنبدکاووس 30 تخت دیالیزی دیگر نیاز دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس فرهاد بدیعی در حاشیه بازدید مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان گلستان از بیمارستان شهید مطهری اظهار کرد: در حال حاضر خدمات دیالیز به بیماران دیالیز در بیمارستان های پیامبر اعظم(ص)، تامین اجتماعی و مطهری با حدود 50 تخت مجهز به دستگاه دیالیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: مجموع بیماران ثابت این بخش تعداد 350 بیمار بوده اما با توجه به اینکه بیشتر مردم شرق گلستان از خدمات درمانی گنبدکاووس استفاده می کنند و بیماران شناور ماهانه تعداد خدمت به بیماران دیالیزی در شهرستان سه هزارو 500 نفر است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: براساس بیماران دیابتی و قلب و عروق و بررسی های انجام شده نیاز گنبدکاووس به تخت های مجهز به دستگاه دیالیز 30 تخت بوده و امروز با بازدید مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی گلستان قرار شد تعدادی تخت در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس به دستگاه دیالیز تجهیز شود.

انجمن حمایت از بیماران کلیوی شرق گلستان در گنبدکاووس راه اندازی می شود مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی گلستان گفت: تلاش داریم تا پایان سال انجمن حمایت از بیماران کلیوی را در شهرستان گنبدکاووس با محوریت شرق گلستان راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنبدکاووس 30 تخت دیالیزی دیگر نیاز دارد

گنبدکاووس 30 تخت دیالیزی دیگر نیاز دارد