مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-18سياسي

انحصارگرایی پلتفرم های خارجی/ ظرفیت رسانه ای کشور ارتقاء می یابد


معاون امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی کشور گفت: انحصار گرایی پلتفرم های خارجی نمی گذارد که مردم ما آزادانه صدای خودشان را به گوش دنیا برسانند لذا ظرفیت داخل را تقویت می کنیم.

- قاسم خالدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به زیرساخت های توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات، تاکید کرد: یکی از برنامه های خوبی که مرکز ملی فضای مجازی دارد تا بتوانیم از ظرفیت رسانه ها استفاده کنیم، توسعه و ارتقای سکوهای داخلی کشور است.

وی با بیان اینکه این کار کمک می کنند تا بتوانیم برای رسانه های داخلی، ظرفیت ایجاد کرده و آنان را حمایت کنیم تا صدای خودشان را بهتر به مردم و دنیا برسانند، افزود: قطعاً تلاش داریم تا ظرفیت های رسانه ای ما ارتقا پیدا کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی کشور ادامه داد: امروز ما با یک انحصار گرایی بزرگ در حوزه رسانه ها مواجه هستیم و شما نمی توانید از ظرفیت پلتفرم های خارجی برای بیان حرف ها استفاده کنید چرا که اگر حرف و صدای خودتان را بخواهید به دنیا برسانید می بایست از رسانه های بیگانه تبعیت کنید.

خالدی با بیان اینکه در این شرایط می بایست ما ظرفیت رسانه ای خودمان باید ارتقا دهیم، تاکید داشت: مرکز ملی فضای مجازی برای این موضوع برنامه جدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحصارگرایی پلتفرم های خارجی/ ظرفیت رسانه ای کشور ارتقاء می یابد

انحصارگرایی پلتفرم های خارجی/ ظرفیت رسانه ای کشور ارتقاء می یابد