مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-18ورزشي

امسال کیفیت برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج زنجان بالا است


معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان گفت: امسال کیفیت برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج استان زنجان بالا است و این رویداد سبب جذب علاقه مندان بسیج در این حوزه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس بابایی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج استان زنجان گفت: امسال کیفیت برگزاری این رویداد بالا است.

وی با بیان اینکه 12 تیم از سه شهرستان استان حضور دارند، ابراز داشت: این رویداد سبب جذب علاقه مندان به این حوزه ها در بسیج شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان گفت: امروزه محصولات فرهنگی حرف اول را در جهت تاثیر پذیری در جامعه می زنند و دشمنان برنامه ریزی وسیع در این حوزه داشته و با سرمایه گذاری وسیع در این حوزه ها در حال انجام دشمنی خود با کشور ایران هستند.

بابایی تاکید کرد: این رویداد در دو بخش تولید اپلیکیشن موبایلی و بازی های موبایلی، پویا نمایی و انیمیشن با موضوعات مختلف قرآن و عترت، اقتدار ایران، بازی های آموزشی، سبک زندگی، گردشگری، خدمات شهری، سلامت و ورزش و سه موضوع شهرستانی نیز همچون ایران قوی، دهه هشتادی ها، تولید و اشتغال آفرینی با سناریوهای آماده شده است.

وی گفت: این رویداد با هدف استعداد یابی و حمایت از بسیجیانی است که در حوزه پویا نمایی، تولید دیجیتال و اپلیکیشن موبایلی فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال کیفیت برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج زنجان بالا است

امسال کیفیت برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج زنجان بالا است