مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-18سياسي

دشمن از ترس توانمندی دفاعی ایران به اغتشاش روی آورده / کشتن نوجوان نابخشودنی است


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر در خوزستان گفت: دشمن از ترس توانمندی دفاعی ایران به اغتشاش، تخریب، حمله به مراکز مذهبی و به آتش کشیدن حوزه علمیه روی آورده اند.

- ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی عصر در خوزستان گفت: دشمن از ترس توانمندی دفاعی ایران به اغتشاش، تخریب، حمله به مراکز مذهبی و به آتش کشیدن حوزه علمیه روی آورده اند.

حسن شاهوارپور با تسلیت حادثه تروریستی ایذه، اظهار کرد: دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی بی رحمانه با بمباران، موشک و تمام سلاح ها شهرهای ما را مورد هدف قرار می داد و امروز هم چنین صحنه ای را تکرار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: آنها از ترس توانمندی دفاعی ایران به اغتشاش، تخریب، حمله به مراکز مذهبی و به آتش کشیدن حوزه علمیه روی آورده اند.

اقداماتی که با باورهای ما کاملاً در تضاد است و کشته شدن نوجوان عزیز ما کیان جنایات نابخشودنی است و مردم ما مطمئن باشند که این کارها، کار دشمن است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر در خوزستان گفت: دشمن برای کارهای خود هزینه کرده است و این بار هم در ایذه دست به انجام جنایت زدند اما امروز با مردم حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی ایذه یک بار دیگر این جنایات را محکوم کرده و اعلام می کنند که دشمنان ما ناکام هستند و این بار هم ناکام خواهند بود و انشاءالله با خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از ترس توانمندی دفاعی ایران به اغتشاش روی آورده / کشتن نوجوان نابخشودنی است

دشمن از ترس توانمندی دفاعی ایران به اغتشاش روی آورده / کشتن نوجوان نابخشودنی است