مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-18ورزشي

یک اتفاق تکراری؛ سپاهان قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری پیست شد


تیم دوچرخه سواری پیست فولاد مبارکه سپاهان برای سومین بار پیاپی مقتدرانه قهرمان لیگ برتر پیست شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مرحله دوم رقابت های لیگ برتر دوچرخه سواری پیست در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در روز پایانی مسابقات، سپاهان در رشته چهارکیلومتر تیمی با ترکیب مهدی ناطقی، بهنام خسروشاهی، محمد چایچی و کیارش نادری مدال نقره را کسب کرد.

طلایی پوشان اصفهان در رشته مدیسن با ترکیب محمد گنج خانلو و بهنام خسروشاهی صاحب مدال طلا شدند؛ در رشته چهارکیلومتر انفرادی محمد چایچی و مهدی ناطقی از تیم فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب مقام اول و دوم این مسابقات را کسب کردند.

در رشته دور امتیازی محمد چایچی از فولاد مبارکه سپاهان صاحب مدال طلا شد؛ محمد گنج خانلو در رشته اومینیوم موفق به کسب یک طلای دیگر شد.

در رشته اسکرچ کیارش نادری بر سکوی نخست این رشته قرار گرفت؛ در رشته 200 متر محمد دانشور از تیم فولاد مبارکه سپاهان مدال نقره این رقابت ها را کسب کرد.

در رشته کایرین محمد دانشور و احمد نصرآبادی از تیم فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب مقام اول و دوم این رقابت ها را کسب کردند.

در رشته تیم اسپرینت فولاد مبارکه سپاهان با ترکیب محمد دانشور، احمد نصر آبادی و ابوالفضل امین الرعایایی مقام اول این رقابت ها را کسب کرد؛ در رشته یک کیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اتفاق تکراری؛ سپاهان قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری پیست شد

یک اتفاق تکراری؛ سپاهان قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری پیست شد