مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-18سياسي

دشمنان سرمایه قدرت نرم ایران را نشانه گرفته اند


سومین نشست مدیر جوان، امید انقلاب توسط دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه و طرح جامع شهید بیاضی زاده شاخه استعدادهای مدیریتی، - با موضوع نقش مدیریت کنشگرانه در جنگ شناختی و حضور مسئولان دفتر امور نخبگان، اساتید و طلاب در سالن امام خمینی مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد.

سردار شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو های مسلح شب گذشته 26 آبان در سخنرانی خود بیان داشت: موانع و چالشهایی در حوزه قدرت نرم، در کشور وجود دارد با این حال دشمنان از قدرت جنگ نرم و ابزارهای ما آگاه هستند.

وی در رابطه با سه مولفه اصلی قدرت نرم در کشور، افزود: رهبری، سرمایه اجتماعی، ایمان و اعتقاد سه مولفه قدرت نرم در کشور ما هستند که دشمن آنها را نشانه گرفته و ما باید قدر این سه عنصر را بدانیم و به بهترین شکل از آنها استفاده کنیم.

سردار شکارچی در مورد تبعیت از رهبری ابراز داشت: تبعیت یعنی دستورات و تدابیر رهبری نباید زمین بماند و در اطاعت از بیانات ایشان نباید اما و اگری ایجاد شود و اگر این کار اتفاق افتاد مانع از اجرای جنگ نرمی است که مد نظر ولی فقیه است.

وی در ادامه افزود: وقتی فرامین رهبری اجرا نشود سرمایه اجتماعی ریزش پیدا میکند و وقتی این دو مولفه اصلی آسیب دید مولفه سوم یعنی ایمان و اعتقاد مردم هم آسیب می بیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان سرمایه قدرت نرم ایران را نشانه گرفته اند

دشمنان سرمایه قدرت نرم ایران را نشانه گرفته اند