مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-18سياسي

شهدا ایران اسلامی را به عزت رساندند


شهدای ما به برکت وجود امام راحل و رهبر، مردم بصیر و هوشیار و داشتن روحیه فداکاری، ایثار و مقاومت، کشور را به عزت رساندند.

- ایسنا/زنجان فرمانده 8 سال جنگ تحمیلی گفت: شهدای ما به برکت وجود امام راحل و رهبر، مردم بصیر و هوشیار و داشتن روحیه فداکاری، ایثار و مقاومت، کشور را به عزت رساندند.

سردار مجید ارجمندفر شامگاه روز گذشته (26 آبان ماه) در آیین رونمایی از کتاب مثلث سرخ با بیان اینکه حضرت امام در وصف شهدا می فرمایند: شهدا امامزاده های عشق هستند که تا ابد مزارشان زیارتگاه اهل یقین خواهد بود و در قرآن نیز بارها از شهید و شهادت نام برده شده، اظهار کرد: ما اگر در جست وجوی این باشیم که شهدا چه کسانی بودند، چه کردند، به کجا رسیدند و ما را به کجا رساندند، باید در تاریخ جست وجو کنیم.

وی به جاری شدن حکومت اسلامی در ایران اشاره کرد و افزود: از بین 124 هزار پیامبر تنها 4 پیامبر موفق شدند حکومت اسلامی را جاری کنند و بعد از رحلت پیامبر نیز امام علی (ع) و امام حسن (ع) به مدت 6 ماه و 6 روز حکومت داشته و دیگر امامان نیز موفق به برقراری حکومت نشدند، ولی انقلاب اسلامی ایران با 43 سال عمر سپری شده، موفق شد آرزوی همه ائمه و پیامبران را جاری کند که در این مورد مقام معظم رهبری، مردم و بصیرت و آگاهی آنها و نیز روحیه ایثار و فداکاری شهدا نقش موثری در حفظ آن داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا ایران اسلامی را به عزت رساندند

شهدا ایران اسلامی را به عزت رساندند