مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-18سياسي

مقاومت ملت ایران کمر دشمن را در ایجاد آشوب خواهد شکست


پیشکسوت و آزاده دوران دفاع مقدس گفت: مقاومت ملت ایران کمر مستکبران را شکسته و در حوادث اخیر و آشوب ها نیز مانع از به نتیجه رسیدن اهداف دشمن خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلام عسگر کریمیان شامگاه پنجشنبه در همایش تجلیل از رزمندگان و فاتحان سوسنگرد در اردبیل اظهار کرد: رمز اصلی پیروزی ملت ایران در 40 سال گذشته وحدت و حرکت بر مدار ولایت فقیه بوده و دشمن امروز از این عنصر اصلی واهمه دارد و سعی کرده در 2 جبهه متفاوت جوانان و نوجوانان را علیه انقلاب اسلامی و حرکت های جهادی آن تحریک کند.

وی تصریح کرد: نوجوانان و جوانان با آگاهی و بصیرت اجازه میدان داری به دشمن را نداده و سعی خواهند کرد تا متناسب با ظرفیت های کشور در پیشبرد اهداف کمک کار مسئولان بوده و مطالبات مردم نیز به عنوان راهکار اساسی در بهبود شرایط موجود مورد دقت و توجه قرار می گیرد.

پیشکسوت و آزاده دوران دفاع مقدس گفت: ما در فتح خرمشهرها و سوسنگردهای پیش رو باید به عنصر وحدت و بصیرت بیش از گذشته مجهز باشیم تا دشمن با عملیات روانی پیچیده و جنگ ترکیبی رسانه ای نتواند عزت و شکوه ملت را بشکند.

کریمیان افزود: تمام کفر با خباثت کامل امروز به میدان آمدند تا ملت مقاوم و وحدت آفرین ایران را به زانو درآورند در حالی که نمی دانند این ملت به پشتوانه عاشورا و حماسه غدیر زنده و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت ملت ایران کمر دشمن را در ایجاد آشوب خواهد شکست

مقاومت ملت ایران کمر دشمن را در ایجاد آشوب خواهد شکست