مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 02:002022-11-17سياسي

عرصه کتاب ابزار موثری برای انتقال پیام شهدا است


رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه گفت: عرصه کتاب یکی از ابزارهای موثر در راستای انتقال پیام شهدا است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالرضا آزادی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مجتمع امام خمینی (ره) قم اظهار داشت: بعد از دو سال وقفه کرونایی، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در شهر قم برپا شد که ناشران حوزه دفاع مقدس در این زمینه تلاش های فراوانی داشتند.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت :90 ناشر حوزه دفاع مقدس با 6 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور داشتند.

سردار آزادی عنوان داشت: استقبال مردم قم در مقایسه با سایر استان ها از نمایشگاه دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت کم نظیر، دل گرم کننده و خارج از تصور بود.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم سه بار بر روی موضوع هنر تاکید کردند و فرمودند جز با زبان هنر نمی توان پیام شهدا را منعکس کرد که قطعاً یکی از زبان های هنر عرصه کتاب است.

وی عنوان داشت: علاوه بر آثار داخلی در حوزه دفاع مقدس، آثار 9 کشور حوزه مقاومت نیز در این نمایشگاه عرضه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه کتاب ابزار موثری برای انتقال پیام شهدا است

عرصه کتاب ابزار موثری برای انتقال پیام شهدا است