مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 00:352022-11-17سياسي

‍ ‍ حضور 132 نفر در قالب 36 تیم در رویداد دیجیتال بسیج در آذربایجان غربی


مسئول سازمان فضای مجازی بسیج آذربایجان غربی گفت: در مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در ارومیه 132 نفر در قالب 36 تیم شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، نوذر شریعت پناه در نشست خبری با اصحاب رسانه ،با اشاره به اینکه  مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال با  17 تیم،  طراحی نرم افزار موبایلی 15 تیم، و در  حوزه بازی موبایلی 4 تیم  در مرحله استانی شرکت کرده اند، گفت: با اهدای جوایز ارزنده به  برگزیدگان استانی این برگزیدگان به مرحله کشوری این رویداد بزرگ راه پیدا کرده و همچنین در استان نیز از ظرفیت های تولید محتوای این شرکت کنندگان استفاده خواهد شد.

شریعت پناه اهداف برگزاری این رویداد را  نمایش توانمندی های تخصصی بسیج در مرحله تولید محتوای دیجیتال، ارتقا و رشد توانمندی های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی و شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال با هدف اشتغال زایی عنوان کرد.

وی افزود: شرکت کنندگان در این رویداد در بخش های قرآن و عترت،اقتدار ایران،سبک زندگی،بازی های آموزشی،گردشگری،خدمات شهری،سلامت شهری و پویا نمایی اقدام به تولید محتوا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ ‍ حضور 132 نفر در قالب 36 تیم در رویداد دیجیتال بسیج در آذربایجان غربی

‍ ‍ حضور 132 نفر در قالب 36 تیم در رویداد دیجیتال بسیج در آذربایجان غربی