مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 00:252022-11-17سياسي

ردادی مطرح کرد: 3 پیشنهاد به مجلس برای دخیل کردن بیشتر مردم در اداره کشور


یک پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامی گفت: مردم در وقایع اخیر و با عدم همکاری با آشوب گران، آزمون خود را داده اند و ازقضا به بهترین شکل قبول شدند، امروز حاکمیت باید به مردم اعتماد کرده و بیش از پیش آن ها را در اداره امور جامعه دخیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، وقایع اخیر کشور بار دیگر این موضوع را پیش کشید که برای حل معضلات و مشکلات داخلی باید چه الزاماتی اعمال و چه اقتضائاتی لحاظ شود.

اینکه مبنای این آسیب شناسی حکمرانی نوین بر چه اساسی باید صورت بگیرد ما را بر آن داشت تا با محسن ردادی پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامی و عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه گفت وگویی داشته باشیم که حاصل کار را در ادامه می خوانید.

  محسن ردادی مردم وفاداری خود به کشور و نظام را ثابت کردند آیا بستر جامعه ما پذیرای برخی آسیب شناسی ها و اتخاذ برخی الزامات درباب حکمرانی نوین، هست؟  به عقیده من در حال حاضر جامعه پذیرای برخی تغییرات و الزامات در سطوح مختلف حکمرانی است و امروز بهترین فرصت برای این مسأله به وجود آمده است.

بنده برای صحت ادعای خود، 2 دلیل دارم که جامعه ما الآن به بلوغی رسیده است تا نظام با بهره گیری از آن، فاز جدید حکمرانی نوین را پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردادی مطرح کرد: 3 پیشنهاد به مجلس برای دخیل کردن بیشتر مردم در اداره کشور

ردادی مطرح کرد: 3 پیشنهاد به مجلس برای دخیل کردن بیشتر مردم در اداره کشور