مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 00:152022-11-17سياسي

دهه هشتادی و نودی ها آزادی قدس را خواهند دید


دهه هشتادی و نودی ها آزادی قدس شریف را دنبال می کنند و امید داریم این نسل در بیت المقدس نماز بگذارند و و این رویدادهای اخیر زمینه پیروزی بزرگ است.

- قم- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: دهه هشتادی و نودی ها آزادی قدس شریف را دنبال می کنند و امید داریم این نسل در بیت المقدس نماز بگذارند و و این رویدادهای اخیر زمینه پیروزی بزرگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد رضا نقدی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مجتمع امام خمینی (ره) اظهار داشت: دفاع مقدس درخشان ترین قطعه تاریخ ایران و حتی بشریت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: در طول تاریخ سراغ نداریم ملتی در برابر تمامی قدرت های شیطانی بایستند و با دستان خالی مقاومت کند و از این آزمایش سربلند و پیروز بیرون بیایند.

سردار نقدی بیان داشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس در برابر همه قدرت های شیطانی ایستادند و این ملت از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمد و از این تهدید فرصتی برای خود پدید آورد.

وی ابراز داشت: امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی، پیشرفت های خوبی داشته و به قله ها رسیده است.

وی گفت: شهدا درس های ماندگاری را برای ما باقی گذاشتند و این پیروزی های درخشان در سازندگی و عرصه های مختلف علمی مرهون جانفشانی آنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه هشتادی و نودی ها آزادی قدس را خواهند دید

دهه هشتادی و نودی ها آزادی قدس را خواهند دید