مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 22:402022-11-17اجتماعي

کاشت 12 هزار اصله درخت و درختچه در معابر و بوستان های ملایر ‏


شهردار ملایر از کاشت درختان مقاوم به کم آبی و متناسب با شرایط اقلیمی ملایر خبر داد و گفت: ‏بیش از 12 هزار اصله درخت و درختچه در ‏میادین، بلوارها، - ایسنا/همدان شهردار ملایر از کاشت درختان مقاوم به کم آبی و متناسب با شرایط اقلیمی ملایر خبر داد و گفت: ‏بیش از 12 هزار اصله درخت و درختچه در ‏میادین، بلوارها، معابر و بوستان های سطح شهر ‏کاشته می شود.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری ملایر، مجید فرجی با بیان اینکه کاشت نهال در قالب طرح جای درختان شهر را خالی نمی گذاریم از اواسط ‏مهرماه آغاز شده و تا پایان اسفندماه ادامه دارد، افزود: تلاش می کنیم جهان شهر ملایر سبزتر از همیشه ‏باشد.

وی اظهارکرد: به همت سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر طرح جای ‏درختان شهر را خالی نمی گذاریم برای سومین سال متوالی با هدف افزایش سرانه فضای ‏سبز، جایگزینی درختان خشک و شکسته شده و رفع کمبودهای فضای سبز شهری با کاشت نهال ‏در بلوارها و بوستان های سطح شهر انجام می شود.

‏ شهردار ملایر با بیان اینکه توسعه و ‏گسترش فضای سبز شهری نقش بسزایی در ارتقای منظر شهری و سلامت شهروندان دارد، گفت: ‏کاهش بارندگی ها، وقوع خشکسالی های پیاپی و کاهش سطح آب های زیرزمینی از جمله موارد ‏محدودکننده گسترش فضای سبز در شهرها محسوب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 12 هزار اصله درخت و درختچه در معابر و بوستان های ملایر ‏

کاشت 12 هزار اصله درخت و درختچه در معابر و بوستان های ملایر ‏