مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 22:052022-11-17اقتصادي

بازار قزوین در آرامش کامل است/ دستگیری لیدر اعتصاب زورکی!


علی رغم تلاش معاندان برای ایجاد اختلال در بازار، مردم قزوین امروز هم روزی آرام را در شهر و همچنین بازار قزوین مشاهده کردند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: در حالی که معاندین و اغتشاشگران تلاش می کردند تا در سومین روز از فراخوان رسانه های معاند بازار قزوین را با اختلال روبرو کنند با هوشیاری اهالی بازار قزوین امروز نیز بازار روزی آرام و بدون مشکل را پشت سر گذاشت.

این در حالی بود که صبح پنجشنبه برخی از مغازه های راسته طلافروشان قزوین به دلیل تهدید اوباش در روزهای اخیر مجبور بودند مغازه را در حالت نیمه باز نگه دارند که با حضور فرماندار قزوین و اطمینان از وضعیت آرامش بازار از ظهر روال عادی نیز در این راسته برقرار شد تا این بار نیز تلاش ها برای اختلال در بازار با شکست روبرو شود.

امنیت بازار خط قرمز است عباس کاظمی فرماندار قزوین ظهر پنجشنبه با حضور در بین برخی از اهالی و کسبه بازار در گفتگوی مستقیم با آنها برقراری امنیت در بازار را امری لازم دانست و اظهار کرد: برقراری امنیت در بازار و حتی دیگر مناطق قزوین خط قرمز نظام و دولت محسوب می شود و کسبه بازار بدون مشکل می توانند به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: اهالی بازار قزوین نیز پیش از این نشان داده اند همواره در کنار مردم و انقلاب هستند و تلاش های معاندین برای ایجاد اخلال در نظم باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار قزوین در آرامش کامل است/ دستگیری لیدر اعتصاب زورکی!

بازار قزوین در آرامش کامل است/ دستگیری لیدر اعتصاب زورکی!