مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 21:252022-11-17اقتصادي

درصدد احیای گذشته آذربایجان شرقی در حوزه کسب و کار هستیم


استاندار آذربایجان شرقی، با بیان این که درصدد احیای گذشته استان در حوزه کسب و کار هستیم، گفت: این استان سابقه تاریخی درخشانی در تولید و تجارت داشته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، با بیان این که درصدد احیای گذشته استان در حوزه کسب و کار هستیم، گفت: این استان سابقه تاریخی درخشانی در تولید و تجارت داشته است.

عابدین خرّم، روز پنجشنبه 26 آبان ماه، در بیست و ششمین همایش توسعه صادرات غیرنفتی در تبریز گفت: امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 30 درصدی در حوزه صادرات غیر نفتی بوده ایم، اما تلاش ما به این میزان محدود نمی شود و نگاه ما به جمعیت 700 میلیونی کشورهای منطقه است؛ به طوری که در حال حاضر به 90 کشور جهان صادرات داریم.

وی اضافه کرد: مسئله بسته شدن چاه های نفتی با اتکا بر صادرات و تولید غیرنفتی و از سویی نیز قوی شدن ملت و دولت ایران دو مسئله راهبردی برای پیشبرد سیاست های اقتصادی کشور هستند که مقام معظم رهبری نیز تاکید ویژه ای بر این دو موضوع دارند.

وی فعالسازی و تقویت حوزه اقتصادی را مهمترین شاخص توسعه عنوان کرد و گفت: در صورت تقویت حوزه اقتصادی استان، شاهد رشد و پویایی سایر بخش های کشور نیز خواهیم شد.

استاندار آذربایجان شرقی در ارتباط با نگاه جدید دولت سیزدهم با عنوان دیپلماسی متوازن ، گفت: در این دیدگاه، نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصدد احیای گذشته آذربایجان شرقی در حوزه کسب و کار هستیم

درصدد احیای گذشته آذربایجان شرقی در حوزه کسب و کار هستیم