مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 21:102022-11-17سياسي

هشدار نماینده ایران نسبت به اتخاذ تصمیم عجولانه در شورای حکام آژانس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محسن نذیری اصل»، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین و همچنین آژانس، - سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس نسبت به اتخاذ هرگونه تصمیم عجولانه در شورای حکام هشدار داد و گفت: انتظار می رود این شورا در برابر هرگونه اقدام غیرسازنده و با انگیزه سیاسی بایستد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن نذیری اصل ، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین و همچنین آژانس، امروز (پنجشنبه) 26 آبان ماه در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی با موضوع ایران، خطاب به نمایندگان کشور های عضو ضمن تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران، نسبت به اتخاذ هرگونه تصمیم عجولانه از سوی این شورا هشدار داد.

شامگاه جمعه 20 آبان ماه آمریکا و 3 کشور انگلیس، فرانسه و آلمان پیش نویس قطعنامه ای را در اختیار 35 کشور عضو شورای حکام آژانس بین المللی قرار دادند.

پیش نویسی که در آن از ایران خواسته شده به درخواست های آژانس درباره سه مکان ادعایی پاسخ ضروری و فوری بدهد.

در پیش نویس مزبور، درباره عدم همکاری کافی ایران در خصوص وجود ذرات اورانیوم در سه مکان اعلام نشده ابراز نگرانی شده و عنوان شده که ایران در راستای اجرای وظایف قانونی خود و بدون تاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده ایران نسبت به اتخاذ تصمیم عجولانه در شورای حکام آژانس

هشدار نماینده ایران نسبت به اتخاذ تصمیم عجولانه در شورای حکام آژانس