مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 21:102022-11-17سياسي

پیشرفت ایران در حوزه های مختلف باعث نگرانی کشورهای غربی شده است


معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی گفت: پیشرفت ایران در حوزه های مختلف باعث نگرانی کشورهای غربی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر روز پنج شنبه مراسم تکریم مقام کتاب، کتابخوانی و کتابدار آذربایجان شرقی با تقدیر از 18 برگزیده استانی و با حضور علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در تالار علامه جعفری دانشگاه پیام نور مرکز تبریز برگزار شد.

تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در گفت: کتاب دروازه تمدن بشری است و در واقع می توان گفت تمدن از زمانی آغاز شده است که بشر توانسته است داشته ها و دانسته های خود را مکتوب کرده و به نسل های بعدی منتقل نماید.

محمدی با تاکید بر عرق و علاقه جامعه ایرانی به کتاب و کتابخوانی افزود: اگر امروزه در منطقه رتبه اول تولید علم را داریم و پیشرفت ایران در حوزه های مختلف باعث نگرانی کشورهای غربی شده است حاصل اهمیت به کتاب و میراث مکتوب در دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بنابراین استکبار جهانی با ایجاد حاشیه های اخیر هدفی مهم را دنبال می کند و آن پرت کردن حواس مسئولان، مردم عزیز و به ویژه جوانان ما از تولید علم، علم آموزی و نشر علم است که در این میان نقش کتابداران به عنوان اشاعه دهنده دانش صحیح، دقیق و مستند بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت ایران در حوزه های مختلف باعث نگرانی کشورهای غربی شده است

پیشرفت ایران در حوزه های مختلف باعث نگرانی کشورهای غربی شده است