مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 20:352022-11-17اقتصادي

مرتضوی: از تولید اشتغال آفرین حمایت می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» در بازدید از شرکت «ایران یاسا تایر و رابر» گسترش تولید و اشتغال را مهم ترین بستر برای شکست تحریم ها عنوان کرد و اظهار داشت: - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت ایران یاسا تایر و رابر به عنوان اولین تولید کننده تایر در کشور بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدصولت مرتضوی در بازدید از شرکت ایران یاسا تایر و رابر گسترش تولید و اشتغال را مهم ترین بستر برای شکست تحریم ها عنوان کرد و اظهار داشت: اشتغال آفرینی مهم ترین مطالبه به حق جوان ایرانی است.

وی افزود: اراده لازم برای توسعه کشور در بدنه دولت مردمی وجود دارد و تلاش می کنیم با رفع موانع به تولید اشتغال آفرین و دانش بنیان کمک کنیم.

وزیر کار با تأکید بر لزوم بهره مندی از فناوری های نو در شرکت های تولیدی زیرمجموعه، گفت: غفلت از ظرفیت ها و منابع داخلی و کم کاری در توسعه اقتصادی نابخشودنی است.

مرتضوی بیان کرد: توسعه خط تولید مجموعه ایران یاسا برای اشتغال جوانان مورد حمایت همه جانبه ماست.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت درآمد و تلاش برای تولید بیشتر در شرکت های متعلق به صندوق های بازنشستگی، افزود: تخصص و مهارت جوانان نخبه ایرانی با حمایت و هدایتگری می تواند شاخص های توسعه کشور را ارتقاء دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضوی: از تولید اشتغال آفرین حمایت می کنیم

مرتضوی: از تولید اشتغال آفرین حمایت می کنیم