مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 19:502022-11-17سياسي

تجلیل دانشجویان دانشگاه قم از فرمانده انتظامی استان


جمعی از دانشجویان دانشگاه قم با فرمانده انتظامی استان دیدار و از زحمات پلیس در تامین امنیت تجلیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه قم، جمعی از دانشجویان دانشگاه قم با حضور در ستاد فرماندهی استان قم با فرمانده نیروی انتظامی دیدار و از زحمات پلیس در تامین امنیت تجلیل کردند.

در این دیدار که به همت انجمن اسلامی مستقل دانشجویان انجام شد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوروزی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم ضمن تقدیر از دانشجویان برای تدارک این دیدار، تلاش ها و زحمات پلیس را مدنظر قرار داد و گفت: در ادعیه ای که از ائمه معصومین(ع) به ما رسیده است دعاهایی برای حافظان مرزهای امنیت جامعه اسلامی داریم؛ یعنی ائمه(ع) دعاگوی کسانی بودند که برای حفظ امنیت جامعه اسلامی تلاش می کردند.

وی ادامه داد: با توجه به این مسئله و ملاک پس امروز امام زمان(عج) برای کسانی که امنیت جامعه اسلامی را تامین می کنند دعا می کنند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم با تاکید بر مظلومیت توام با اقتدار پلیس گفت: باید مظلومیت نیروهای انتظامی را با کنار زدن غبارهای غفلت و فریب از بین برد.

در ادامه این نشست دانشجویان ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در تامین امنیت، برخی سوالات در خصوص وقایع اخیر کشور، نظیر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل دانشجویان دانشگاه قم از فرمانده انتظامی استان

تجلیل دانشجویان دانشگاه قم از فرمانده انتظامی استان