مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 19:202022-11-17اجتماعي

تقویت هنرستان ها با دیپلماسی مهارتی


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با اجرایی شدن طرح دیپلماسی مهارتی در استان های مرزی، هنرستان های تخصصی در اردبیل نیز تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام اله صفری عصر پنجشنبه در همایش تجلیل از فعالان پروژه مهر در اردبیل اظهار کرد: در سال جاری تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا فضای آموزش و پرورش را به یک فضای آرام همراه با اطمینان بخشی خانواده ها تبدیل کنیم تا بدون حتی کوچک ترین تأخیر و تعلل دانش آموزان در فضای مدرسه به تحصیل و تربیت مشغول شوند.

وی با بیان اینکه وارث آموزش و پرورش توخالی و به هم ریخته بودیم، تصریح کرد: در همه حوزه ها نارسایی ها بیداد می کرد و ما سعی کردیم از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم تا در سال تحصیلی جاری آموزش و پرورش فضای مناسب و آرام بخشی را تجربه کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سند تحول آموزش و پرورش هیچ اشاره ای به تعطیلی در فضاهای آموزشی نشده بلکه بیشترین تاکید بر تقویت برنامه های ترکیبی در آموزش و پرورش است تا جلوی تعطیلی ها گرفته شده و آموزش و تربیت مستمری را با همراهی خانواده ها شاهد باشیم.

صفری افزود: در قالب 30 برنامه آموزش ابتدایی، بیش از 50 برنامه در حوزه آموزش متوسطه و بخش تربیتی و پرورشی سعی کردیم تا در آموزش و پرورش شرایط مطلوب تحصیل را برای نسل آینده مهیا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت هنرستان ها با دیپلماسی مهارتی

تقویت هنرستان ها با دیپلماسی مهارتی