مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 19:112022-11-17سياسي

جالب نیست روستایی در 10 کیلومتری تهران آب شرب نداشته باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، جعفر شربیانی رییس شورای اسلامی شهرستان ری امروز در جلسه شورای این شهرستان اظهار کرد: امروز فضا فضای ید واحده است و باید فضای شهرستان فضای هماهنگی و همدلی در راستای کمک به حل مشکلات و خدمتگزاری به مردم باشد و در این راستا دست هر مسئولی که قدمی برای مردم بردارد را به گرمی می فشاریم و اگر کسی هم این قدم را برندارد، از وی مطالبه و خواهش می کنیم تا در مسیر خدمت به مردم قرار بگیرد.

وی افزود: ما سعی می کنیم که استانداردهای حرکتی خودمان را با فرمایشات رهبر معظم انقلاب تنظیم کنیم و ایشان در وقایع اخیر نیز فرمودند؛ عملا موضوعات و کارها نباید متوقف شود همه باید ید واحده باشیم.

رییس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به بازدید هیأت رییسه شورا از روستای توتک در بخش خاوران گفت: به همراه هیأت رییسه شورای اسلامی شهرستان ری از روستای توتک بخش خاوران بازدید کردیم و از نزدیک در جریان مشکلات و چالش های این روستا قرار گرفتیم که مهمترین آن بحث آب شرب این روستا می باشد.

  شربیانی تصریح کرد: در جلسه ای که با حضور رییس آبفای استان داشتیم، مشکل آب شرب روستای توتک مطرح شد اما واقعیت امر این است که 44 سال از انقلاب اسلامی گذشته و جالب نیست روستایی در 10 کیلومتری شهر تهران آب شرب نداشته باشد و اینکه مسؤولان ذیربط زیر بار این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جالب نیست روستایی در 10 کیلومتری تهران آب شرب نداشته باشد

جالب نیست روستایی در 10 کیلومتری تهران آب شرب نداشته باشد