مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:552022-11-17سياسي

لزوم بازنگری در مفاد کمیسیون ماده 100 شهرداری ها


معاون عمرانی استانداری لرستان بر لزوم بازنگری در مفاد کمیسیون ماده 100 شهرداری ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا دالوند امروز پنج شنبه در نشست تخصصی رییس و اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نبود مدیریت واحد و یکپارچه شهری در ارائه خدمات باعث ایجاد ناهماهنگی بین دستگاه های اجرایی و سردرگمی در اداره شهر می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه این چالش باعث می شود شهرداری ها سرمایه های خود را از دست بدهند، افزود: عدم مدیریت یکپارچه شهرها هزینه های چندین برابری را بر پیکر اقتصاد شهری تحمیل کرده و در نهایت فرهنگ شهرنشینی را با چالش هایی مواجه ساخته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به عدم توجه به مشارکت شهروندان در امور مختلف شهری به عنوان یکی دیگر از چالش های شهرهای استان اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین ارکان دستیابی به توسعه پایدار شهری، توجه شهروندان به حوزه های مختلف است، باید تلاش کرد تا از بُعد فرهنگی توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم.

دالوند در ادامه با بیان اینکه توسعه روستاها نقش فراوانی در بهبود شرایط اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری یک استان دارد، افزود: تبدیل روستاها به شهر بدون برنامه و بی توجهی به زیرساخت ها باعث صدمه به اشتغال روستایی و تغییر بافت فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازنگری در مفاد کمیسیون ماده 100 شهرداری ها

لزوم بازنگری در مفاد کمیسیون ماده 100 شهرداری ها