مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:502022-11-17اقتصادي

درآمد شهرداری های کوچک لرستان 70 درصد کاهش یافت/ برخی شهرداری ها تعطیل شدند


مدیرکل امور شهری و شوراهای شهری لرستان گفت: تغییر قانون مالیات بر ارزش افزوده منجر به کاهش 50 تا 70 درصدی درآمد شهرداری های کوچک در چهار ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، عنایت الله میرزایی در نشست تخصصی اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با حضور شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر های استان با بیان اینکه 33 شهرداری در استان داریم که 24 شهرداری آن زیر 10 هزار نفر جمعیت هستند، عنوان کرد: یکی از مشکلات جدی پیش روی شهرداری های کوچک حقوق معوقه است به طوری که شهرداری ها کوچک ما 36 میلیارد تومان حقوق معوقه دارند.

وی افزود: شهرداری شهرهای کوچک لرستان سال مالی سختی را داشتند که منجر به اعتراضاتی شد، به طوری که برخی از این شهرداری ها به طور موقت تعطیل شدند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای شهری لرستان عنوان کرد: دلیل عمده این اتفاق قانون تغییر مالیات بر ارزش افزوده بود که منجر به کاهش 50 تا 70 درصدی درآمد شهرداری های کوچک در چهار ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شد.

میرزایی گفت: درآمد حاصل از قانون مالیات بر ارزش افزوده اکنون بر اساس شاخص جمعیت توزیع می شود در حالی که قبلا بر اساس ضریب محرومیت لحاظ می شد، بنابراین مطالبه ما این است که همچنان بر اساس شاخص محرومیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد شهرداری های کوچک لرستان 70 درصد کاهش یافت/ برخی شهرداری ها تعطیل شدند

درآمد شهرداری های کوچک لرستان 70 درصد کاهش یافت/ برخی شهرداری ها تعطیل شدند