مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:452022-11-17سياسي

دولت حل مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار دهد


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، حل مشکلات معیشتی مردم را اولویت کار دولت دانست و گفت: در پرتو انقلاب اسلامی باید دسترسی به مسئولان آسان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در یکصد و نهمین نشست شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور که امروز (پنج شنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان برای ناآرام کردن جامعه در اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: به حمدالله تلاش دشمنان در ایجاد ناامنی و اغوای افکار عمومی با شکست مواجه شده است و همانطوری که مشاهده می کنیم حرکت جامعه رو به پیشرفت و رسیدن به آرامش روزافزون است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس میدان داران اصلی اغتشاشات اخیر هستند، افزود: عربستان سعودی هزینه مالی این فتنه را می دهد و انگلیس و آمریکا با انجام فعالیت های تبلیغاتی و اغوای افکار عمومی به دنبال اهداف شوم خود هستند که البته با هوشیاری مردم و نیروهای مسلح تیرشان به سنگ خورده و با شکست مواجه شده اند.

سردار کارگر با اشاره به شکست جبهه کفر و نفاق در اغتشاشات اخیر، گفت: دشمنان برای ایجاد ایران ناامن برنامه ریزی بلندمدت و مرحله به مرحله ای را طرح ریزی کرده بودند تا با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت حل مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار دهد

دولت حل مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار دهد