مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:402022-11-17سياسي

مسئله «زیارت» مورد قبول شیعه و سنی است


«زیارت» مسئله اختلافی بین شیعه و سنی نیست، بلکه تنها وهابیون آن را شرک می دانند و علیه شیعه و سنی دست به جنایت می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی قمی در آیین سوگواری شب وفات حضرت موسی مبرقع ابن الجواد(ع) که در بقعه متبرکه این امامزاده واجب التعظیم برگزار شد، اظهار کرد: بعد از قرآن کریم، معارف دینی خود را از روایات اهل بیت(ع)، مناجات های آن بزرگواران و زیارت نامه هایشان دریافت می کنیم و تفاوتی هم بین آنها نیست.

وی افزود: همانطور که معارف دینی را از کلام ائمه اطهار(ع) می آموزیم می توانیم معارفی را هم از ادعیه منسوب به آنها دریافت کنیم.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه یکی از پُربرکت ترین مواردی که شیعه در طول تاریخ از آن استفاده کرده، زیارت نامه ها هستند گفت: زیارت نامه ها برای امامان و امامزادگان تنظیم شده و معارف بلندی در آنها نهفته است.

وی با اشاره به مفهوم و دلایل مسئله زیارت عنوان کرد: علامه امینی در جلد پنجم الغدیر نوشته است زیارت در صدر اسلام وجود داشته و مردم به زیارت حضرت محمد(ص) می رفتند ولی از قرن هشتم که ابن تیمیه یعنی پدر فکری وهابیت نظراتش را بیان کرد، زیارت به نوعی از شرک تعبیر شد البته او در زمان خودش مخالفان فراوانی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله «زیارت» مورد قبول شیعه و سنی است

مسئله «زیارت» مورد قبول شیعه و سنی است