مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:352022-11-17سياسي

سخنان بهزاد نبوی در جمع اعضای جبهه اصلاحات


بهزاد نبوی، رییس جبهه اصلاحات ایران، گفت: امیدوارم حکومت هرچه زودتر به عقلانیت برسد و با روش های دموکراتیک با اعتراضات برخورد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اعتماد، جمعی از اعضای مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران عصر روز گذشته با حضور در منزل سید مصطفی تاجزاده با فخرالسادات محتشمی پور همسر این شخصیت سیاسی زندانی دیدار کردند.

بهزاد نبوی، رییس جبهه اصلاحات ایران در این دیدار ضمن جویا شدن وضعیت سلامتی و شرایط نگهداری مصطفی تاجزاده در زندان از همسر وی، نسبت به وضعیت بحرانی کشور ابراز نگرانی کرده و گفت: با توجه به شرایط خطیری که هم اکنون کشور در آن قرار دارد، امیدوارم حکومت هرچه زودتر به این عقلانیت برسد که با روشهای دموکراتیک با اعتراضات مردمی برخورد کرده و از اعمال خشونت و خونریزی اجتناب کند.

رییس جبهه اصلاحات همچنین با اشاره به اصولی از قانون اساسی، یادآور شد که اگر طی این سالها قانون اساسی مبنای اعمال حکمرانی ما قرار می گرفت، اکنون کشور با چنین بحرانهایی روبرو نمی شد.

سپس فخرالسادات محتشمی پور با تأکید بر این که من و همسرم نیز همانند شما نگران شرایط بحرانی کشور هستیم، درباره وضعیت سلامتی و شرایط نگهداری مصطفی تاجزاده توضیحاتی ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان بهزاد نبوی در جمع اعضای جبهه اصلاحات

سخنان بهزاد نبوی در جمع اعضای جبهه اصلاحات