مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:202022-11-17بين الملل

اکثر انگلیسی ها از برگزیت پشیمانند


یافته های یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که اکثریت مردم انگلیس بر این باورند که جدایی این کشور از اتحادیه اروپا، تصمیمی «غلط» بوده است.

- یافته های یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که اکثریت مردم انگلیس بر این باورند که جدایی این کشور از اتحادیه اروپا، تصمیمی غلط بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گاردین، نتایج نظرسنجی موسسه یوگاو حاکی از آن است که از هر پنج نفری که در سال 2016 به برگزیت رای موافق داده بودند، یک نفر دیگر حامی این تصمیم نیست.

این نظرسنجی که طی دو روز(نهم و دهم نوامبر) انجام شد، به این نتیجه رسیده که تقریبا دو سال پس از آنکه انگلیس اتحادیه اروپا را ترک کرد، (31 دسامبر 2020)، حمایت از این تصمیم به پایین ترین سطح رسیده است.

بر اساس اعلام یوگاو، حالا تنها 32درصد مردم انگلیس می گویند که از تصمیم ترک اتحادیه اروپا رضایت دارند و این در حالی است که 56درصد بر این باورند که این تصمیم اشتباه بوده است.

در جریان همه پرسی سال 2016، حدود 52درصد واجدین شرایط رای، به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که به برگزیت موسوم است، رای مثبت دادند.

تا پیش از انتخابات سال 2017، نظرسنجی ها همچنان از تایید نتایج همه پرسی مذکور حکایت داشت اما بر اساس اعلام یوگاو، از سال 2017، به استثنای مواردی معدود، افکار عمومی تقریبا معکوس شده و مطابق تازه ترین نظرسنجی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر انگلیسی ها از برگزیت پشیمانند

اکثر انگلیسی ها از برگزیت پشیمانند