مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 17:502022-11-17سياسي

قالیباف: ناآرامی ها از اتاق جنگ استکبار هدایت می شود


دشمنان کینه ورز و آتش افروزان تکفیری که با ایجاد اغتشاش تلاش دارند آرامش ملت را خدشه دار کنند بار دیگر با شلیک مستقیم به روی مردم، - آنان را به خاک و خون کشاندند که این نشانی به جز دشمنی و کینه ورزی با ملت و اعتقادات آنان نیست.

رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام تروریستی ایذه در پیامی نوشت: دشمنان جاهل بدانند این ناآرامی ها که از اتاق جنگ استکبار جهانی و ایادی سرسپرده آنان هدایت می شود، ذره ای در ایمان و اراده راسخ این ملت خدشه وارد نخواهد کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ محمدباقر قالیباف چهارشنبه شب در پی وقوع اقدام تروریستی تیراندازی به مردم و مأموران حافظ امنیت در شهرستان ایذه و آتش زدن حوزه علمیه این شهر در پیامی نوشت: وقوع حادثه تروریستی تیراندازی به مردم و مأموران حافظ امنیت در شهرستان ایذه و آتش زدن حوزه علمیه این شهر که باعث شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان عزیز شد موجب تأسف و تأثر گردید.

  رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان کینه ورز و آتش افروزان تکفیری که با ایجاد اغتشاش تلاش دارند آرامش ملت را خدشه دار کنند بار دیگر با شلیک مستقیم به روی مردم، آنان را به خاک و خون کشاندند که این نشانی به جز دشمنی و کینه ورزی با ملت و اعتقادات آنان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: ناآرامی ها از اتاق جنگ استکبار هدایت می شود

قالیباف: ناآرامی ها از اتاق جنگ استکبار هدایت می شود