مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 17:302022-11-17بين الملل

تکرار ادعای کذب رژیم صهیونیستی علیه ایران از زبان فرمانده سنتکام


فرمانده نظامی ارشد آمریکا با تکرار ادعاهای نخ نمای رژیم صهیونیستی، ایران را به حمله پهپادی به یک تانکر نفتی در نزدیکی ساحل عمان متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک مقام نظامی ارشد آمریکا با تکرار ادعاهای کذب مقامات رژیم صهیونیستی، مدعی شد که ایران به یک تانکر نفتی در ساحل عمان حمله پهپادی کرده است! روز سه شنبه چندین رسانه مدعی شدند که تانکر نفتی پاسیفیک زیرکون / Pacific Zircon با پرچم لیبریا، هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

این نفتکش تحت نظر شرکت ایسترن پاسیفیک شیپینگ/ Eastern Pacific Shipping فعالیت می کند؛ شرکتی که مالکیت آن برعهده ایدان اوفر، یک صهیونیست میلیاردر است.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که تانکر با یک موشک هدف قرار داده شده و اضافه کرد که آسیب جزیی به آن وارد شده اما تلفات جانی نداشته است.

گرچه این شرکت از اعلام عامل این حمله خودداری کرده اما یک مقام صهیونیستی در گفت وگو با سی ان ان مدعی شد که نفتکش مذکور با یک پهپاد شاهد -136 هدف قرار گرفته است.

وی که نامش فاش نشده، در یاوه گویی هایی بی اساس، مدعی شد: به نظر ما این یک اقدام تحریک آمیز از سوی ایران است.

این همان کاری است که ایران همیشه انجام می دهد؛ تلاش برای مختل کردن ثبات خلیج و به ویژه با هدف تحت الشعاع قرار دادن جام جهانی! (جام جهانی 2022 از 29 آبان به میزبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار ادعای کذب رژیم صهیونیستی علیه ایران از زبان فرمانده سنتکام

تکرار ادعای کذب رژیم صهیونیستی علیه ایران از زبان فرمانده سنتکام