مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 17:302022-11-17سياسي

مقام معظم رهبری: هر یک از حوادث درخشان قبل و بعد از انقلاب نقطه درخشان تاریخی است


مقام معظم رهبری، شهید و شهادت را دربردارنده مجموعه ای از ارزش های ملی، دینی، انسانی و اخلاقی برشمردند و افزودند: شهید مظهر «ایمان صادق» و «عمل صالح» و «جهاد در راه خدا» است و هویت ملی را ارتقاء می دهد همچنانکه امروز فداکاری های شهیدان و پدران و مادران .

- مقام معظم رهبری، شهید و شهادت را دربردارنده مجموعه ای از ارزش های ملی، دینی، انسانی و اخلاقی برشمردند و افزودند: شهید مظهر ایمان صادق و عمل صالح و جهاد در راه خدا است و هویت ملی را ارتقاء می دهد همچنانکه امروز فداکاری های شهیدان و پدران و مادران آن ها موجب عظمت ملت ایران شده است.

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دست اندرکاران برگزاری کنگره شهدای قم که در تاریخ 8 آبان 1401 برگزار شده بود، صبح امروز منتشر شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ آیت الله خامنه ای در این دیدار با تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد شهیدان و شنیدن پیام آنها، قم را شهر قیام و اقامه خواندند و گفتند: قم هم قیام کرد، هم ایران را به قیام واداشت که این از برکات حرم حضرت فاطمه معصومه و حوزه علمیه و همچنین مردم خوب آن بود که شهدای زیادی در راه مبارزه تقدیم کردند، البته شهیدانی همچون مطهری، بهشتی و باهنر نیز که پرورش یافتگان قم هستند و بلکه همه شهدای ایران، شهیدِ قم محسوب می شوند، چرا که قم بود که با پاسخ به ندای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام معظم رهبری: هر یک از حوادث درخشان قبل و بعد از انقلاب نقطه درخشان تاریخی است

مقام معظم رهبری: هر یک از حوادث درخشان قبل و بعد از انقلاب نقطه درخشان تاریخی است