مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-17بين الملل

حزب الله: هنوز گزینه خود برای ریاست جمهوری را اعلام نکرده ایم


شیخ نعیم قاسم گفت که حزب الله لبنان هنوز کاندیدای خود برای ریاست جمهوری را اعلام نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ما هنوز کاندیدای مورد نظر خود را برای ریاست جمهوری اعلام نکرده ایم تا زمینه برای گفتگو میان فراکسیون های مختلف فراهم باشد.

وی افزود: برگه سفید نشانه خوبی برای باز شدن راه توافق است، البته ما نمی خواهیم مانور سیاسی انجام بدهیم و اسامی غیرواقعی را تا زمان اسم اصلی مطرح کنیم.

گفتنی است، ششمین جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رییس جمهور این کشور در حالی امروز پنجشنبه برگزار شد که در پنج جلسه قبلی نیز نمایندگان موفق به انتخاب رییس جمهور نشده بودند.

برخی محافل سیاسی علت اصلی عدم توفیق پارلمان لبنان در انتخاب رییس جمهور جدید را به کارشکنی های حزب قوات به ریاست سمیر جعجع مرتبط می دانند.

این منابع تاکید دارند که حزب قوات در پی شکست در موضوع انتخاب رییس پارلمان و انتخاب مجدد نبیه بری در این مقام، تصمیم دارد با مانع تراشی در انتخاب رییس جمهور جدید از دیگر احزاب سیاسی لبنان انتقام بگیرد.

این در حالی است که در صورت عدم معرفی رییس جمهور جدید در لبنان، خلأ سیاسی در این کشور تشدید خواهد شد، به ویژه اینکه در پی پایان دوران ریاست جمهوری میشل عون،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: هنوز گزینه خود برای ریاست جمهوری را اعلام نکرده ایم

حزب الله: هنوز گزینه خود برای ریاست جمهوری را اعلام نکرده ایم