مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-17سياسي

دولت از اقشار نیازمند فاقد پوشش بیمه حمایت کند/لزوم تعیین نظام مسائل در حوزه سلامت


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه توجه به اقشار نیازمندی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند، ضرورت داشت، گفت: این مهم قدم بسیار بزرگی بود که در طول یک سال رقم خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در اجلاس کشوری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران، اظهار کرد: سلامت نعمت بزرگ خداوند و مقوله باارزشی است که اهمیت آن بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه بیمه سلامت از بهترین یاران و فعالان حوزه سلامت محسوب می شود،  بیمه سلامت هم به درمان و هم به سلامت کمک می کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به اهمیت سیستم الکترونیکی نظام بیمه ای اشاره کرد و گفت: بیمه در رفع نگرانی خانواده ها موثر است.

محمدی لایینی با اعلام اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور توسط بیمه سلامت پوشش بیمه ای داده شدند، بیان کرد:  آسودگی خاطر بیمار خیلی مهم است و در این زمینه می توان از ظرفیت خیرین بهره گیری کرد.

وی با بیان اینکه توجه به اقشار نیازمندی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند، ضرورت داشت، اضافه کرد: این مهم قدم بسیار بزرگی بود که در طول یک سال رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید نظام مسائل را در حوزه سلامت و بیمه سلامت تعیین کنیم، یادآور شد: امیدواریم شاهد گام های بهتری در دولت مردمی سیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از اقشار نیازمند فاقد پوشش بیمه حمایت کند/لزوم تعیین نظام مسائل در حوزه سلامت

دولت از اقشار نیازمند فاقد پوشش بیمه حمایت کند/لزوم تعیین نظام مسائل در حوزه سلامت