مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-17سياسي

دبیرستان و هنرستان فنی نیروگاه اتمی بوشهر احداث می شود


در آینده نزدیک عملیات اجرایی دبیرستان و هنرستان وابسته به نیروگاه اتمی بوشهر آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده ظهر پنج شنبه در نشست با مسئولان دانشگاه خلیج فارس بوشهر با تاکید بر توجه به حوزه پژوهش، تحقیقات و آموزش اظهار داشت: ستاد نخبگان استان بوشهر باید به حوزه فنی واگذار شود و از اعضا هیئت علمی دانشگاه های استان استفاده شود.

استاندار بوشهر با اشاره به راه اندازی مجتمع آموزشی وابسته به سازمان انرژی اتمی در بوشهر افزود: در آینده نزدیک عملیات اجرایی دبیرستان و هنرستان وابسته به نیروگاه اتمی بوشهر آغاز می شود.

وی از ساخت هنرستان فنی دخترانه و پسرانه در بوشهر وابسته به سازمان انرژی اتمی خبر داد و بیان کرد: ایجاد دانشکده و پژوهشکده انرژی هسته ای وابسته به دانشگاه خلیج فارس بوشهر یک ضرورت است.

محمدی زاده با بیان اینکه دانش اقتدار ایجاد می کند افزود: عقبه هر اقتدار در جهان دانش و علم است و جمهوری اسلامی ایران به این مهم توجه ویژه دارد.

وی فرایند پیشرفت در حوزه علوم مختلف در کشور از جمله صنایع دفاعی را برشمرد و گفت: مدیریت واحد و هوشمندانه عامل پیشرفت در دانش محسوب می شود و در این راستا دانشگاه ها نقش مهم خود را باید در پژوهش و فناوری نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرستان و هنرستان فنی نیروگاه اتمی بوشهر احداث می شود

دبیرستان و هنرستان فنی نیروگاه اتمی بوشهر احداث می شود