مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-17سياسي

تجلیل از 5 نویسنده فومنی/کتابخانه فومن بیش از 1000 عضو فعال دارد


پنج نویسنده برتر شهرستان فومن به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد صالحی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از پنج نویسنده شهرستان فومن که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی یکی از مسائل مهم در حوزه گسترش فرهنگ عمومی در جامعه به شمار می رود معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فومن با بیان اینکه ترویج کتابخوانی ارتباط مستقیم با توسعه فرهنگ عمومی دارد، گفت: کتابخوانی در حوزه های مختلف نقش بسزایی دارد و باید مشوق های لازم در این حوزه پیش بینی شود البته فضای مجازی نباید موجب غفلت از توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی شود.

صالحی حوزه آموزش و پرورش را عامل مهمی برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست و از مسئولان آموزش و پرورش خواستار جذب دانش آموزان در زمینه ارتقای کتابخانه و کتابخوانی شد.

وی با تاکید بر جذب دانش آموزان به کتابخانه و ارتقای کتابخوانی در بین آنان گفت: دانش آموزان باید با کتاب بیشتر مأنوس شوند.

معاون فرماندار فومن با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه کتاب تاکید کرد: باید فرهنگ کتابخوانی را توسعه و رواج داد و کتاب را به عنوان یک کالا مصرفی در سبد خانوار جای داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 5 نویسنده فومنی/کتابخانه فومن بیش از 1000 عضو فعال دارد

تجلیل از 5 نویسنده فومنی/کتابخانه فومن بیش از 1000 عضو فعال دارد