مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-17سياسي

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق: دشمن به دنبال تسخیر ذهن ها و هدایت آن است


فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق با بیان اینکه دشمن به دنبال تسخیر ذهن ها و هدایت آن است، گفت: امروز جوانان سرشار از نوآوری و خلاقیت هستند و با دورهمی و مشورت روی موضوعات می توانند بسیار تاثیرگذار بوده و با همین روش ها در فضای مجازی و رسانه با دشمن مقابله کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار محمد کرمی امروز در بازدید از مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه دشمن در تلاش است با شیوه های مختلف و با کمک این دو ابزار با دروغ پردازی چهره جمهوری اسلامی را خلاف واقع نشان دهد، افزود: مردم با شناخت سواد رسانه باید روش ها و ترفندهای دشمنان را بشناسند تا با آن ها مقابله و تحت تاثیر قرار نگیرند چرا که دشمن با فضای مجازی می خواهد ذهن ها را اشغال و بعد هدایت کند.

این مسئول اضافه کرد: دشمنان با اشغال و هدایت ذهن ها به دنبال آن هستند که در جهت اهداف خود بهره برداری و درحوزه کار نرم اقدامی انجام دهند.

وی با اشاره به حضور جوانان انقلابی در عرصه تولید محتوا در فضای مجازی اذعان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند در جنگ نرم جوانان در صف اول هستند لذا برای کسانی که در صف اول جنگ شناختی هستند ضرورت دارد که این گونه رویدادها برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق: دشمن به دنبال تسخیر ذهن ها و هدایت آن است

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق: دشمن به دنبال تسخیر ذهن ها و هدایت آن است