موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-17سياسي

امیر حاتمی: دشمن در جنگ شناختی به دنبال نابودی «ایران» است


مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است که نه تنها جمهوری اسلامی، بلکه ایران اسلامی هم نباشد.

- به گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ حاتمی، مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش صبح امروز در جمع مسئولان، فرماندهان و کارکنان ستاد ارتش در مسجد امام خمینی (ره) این ستاد، با تأکید بر اهمیت موضوع جهاد تبیین به عنوان راهکار اصلی مقابله با جنگ شناختی دشمن علیه ایران اسلامی، گفت: جنگ امروز دشمن علیه ایران اسلامی یک جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی است.

وی تصریح کرد: جنگ شناختی یک فرآیند بسیار پیچیده است که با استفاده از اقدامات کوچک و متوالی و در دراز مدت، درک و شناخت انسان ها را مختل می کند.

سرتیپ حاتمی در خصوص تفاوت جنگ شناختی و جنگ روانی که در هدف و ابزار خیلی شبیه هم هستند، گفت: در جنگ روانی، عمدتا اراده انسان ها را هدف قرار می دهند تا بتوانند ملتی را از سرمایه اجتماعی و کانون تلاش خود مأیوس سازند، اما در جنگ شناختی همین هدف را با تغییر مفاهیم و برداشت ها به مرور زمان و در یک دوره طولانی پیگیری می کنند.

امیر حاتمی تصریح کرد: اگر می خواهید ببینید در معرض تیر و ترکش جنگ شناختی قرار گرفته اید یا خیر، باید ببینید درکتان نسبت به موضوعاتی که قبلا برایتان روشن بوده نظیر وطن، پرچم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حاتمی: دشمن در جنگ شناختی به دنبال نابودی «ایران» است

امیر حاتمی: دشمن در جنگ شناختی به دنبال نابودی «ایران» است