مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-17سياسي

تولیدمحتوای فاخر، رسالت افسران جبهه انقلاب در فضای مجازی است


رییس سازمان فضای مجازی استان تهران گفت: امروزه روشنگری و تولیدمحتوای فاخر، از مهمترین اولویت های افسران جنگ نرم جبهه انقلاب در عرصه فضای مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، احمد بوربور رییس سازمان فضای مجازی استان تهران در آیین افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال شیخ صدوق (ره) با حضور تیم های شرکت کننده از شهرستان های استان در حال برگزاری است.

رییس سازمان فضای مجازی استان تهران با اشاره به برگزاری این رویداد در دو بخش غیرحضوری و حضوری، افزود: شرکت کنندگان در بخش حضوری، در سه حوزه پویانمایی، بازی های تلفن همراه و نرم افزارهای تلفن همراه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بوربور ادامه داد: در بخش غیرحضوری و مردم پایه که 170 اثر به دبیرخانه رویداد ارسال شده، جوایز 5، 4، 3 و 2 میلیونی برای برترین ها در نظر گرفته شده است.

  وی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را فرصتی برای خلق آثار فاخر و ظهور و بروز استعدادی جوانان جبهه انقلاب برشمرد و گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب که در عرصه جنگ سخت شکست خورده و توان رویارویی با اقتدار و توان دفاعی کشورمان را ندارند، امرود در عرصه جنگ رسانه ای همه توان خود را برای ساقط کردن نظام، انقلاب و کشور را پای کار آورده اند اما با حضور فعال فعالان فضای مجازی و افسران جبهه جنگ نرم انقلاب این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدمحتوای فاخر، رسالت افسران جبهه انقلاب در فضای مجازی است

تولیدمحتوای فاخر، رسالت افسران جبهه انقلاب در فضای مجازی است