مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-17اقتصادي

270 میلیارد تومان؛ برآورد احداث بزرگراه کمربندی شرقی رفسنجان


مشاور وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه احداث بزرگراه کمربندی شرقی رفسنجان 270 میلیارد تومان هزینه دربر خواهد داشت، گفت: با توجه به اینکه این پروژه سنگین است، - ایسنا/کرمان مشاور وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه احداث بزرگراه کمربندی شرقی رفسنجان 270 میلیارد تومان هزینه دربر خواهد داشت، گفت: با توجه به اینکه این پروژه سنگین است، پیش بینی می شود که تا پایان سال آینده یا نیمه نخست 1403 میزان 17 کیلومتر از آن به بهره برداری برسد.

سید حسین میرشفیع ظهر امروز 26 آبان در حاشیه بازدید از محور کمربندی رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از پروژه کنارگذر شرقی رفسنجان بازدید کردیم که از چند سال پیش قرار بود با مشارکت مردم، خیّرین و وزارت راه اجرا شود با توجه به اینکه مسیر قبلی از باغات پسته گذر می کرد این طرح بازنگری شده است.

وی بیان کرد: قرار شد این محور از جاده رفسنجان- کرمان مجزا شده و مستقیم به جاده رفسنجان – زرند از شرق رفسنجان ارتباط بگیرد تا تریلی های حمل سوخت به داخل شهر وارد نشوند.

به گفته وی، مقرر شد که زیرسازی و ابنیه کمربندی شرقی رفسنجان با مشارکت خیّرین و معادن صورت گیرد و آسفالت را وزارت راه وشهرسازی به صورت بزرگراه انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

270 میلیارد تومان؛ برآورد احداث بزرگراه کمربندی شرقی رفسنجان

270 میلیارد تومان؛ برآورد احداث بزرگراه کمربندی شرقی رفسنجان