مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-17بين الملل

عادی سازی روابط تل آویو با کشورهای عربی از سه ده پیش آغاز شده است


موساد در جدیدترین افشاگری خود درباره عادی سازی روابط کشورهای عربی با تل آویو اعلام کرد که این روند، بیش از سه ده پیش از امضای توافقنامه های موسوم به «آبراهام» آغاز شده است.

- موساد در جدیدترین افشاگری خود درباره عادی سازی روابط کشورهای عربی با تل آویو اعلام کرد که این روند، بیش از سه ده پیش از امضای توافقنامه های موسوم به آبراهام آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رأی الیوم، افسران موساد در یک مستند تلویزیونی درباره عادی سازی روابط با برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس اذعان کردند که روند عادی سازی سه دهه پیش از امضای توافقنامه های موسوم به آبراهام در سال 2020، آغاز شده بود.

بر همین اساس شبکه رسمی تلویزیونی رژیم صهیونیستی کان ، در مستندی که در آن سران موساد، به بازگو کردن فعالیت های خود در کشورهای حاشیه خلیج فارس در دوره ای که ارتباطات، به شدت محرمانه بود، پرداخته است.

در این مستند فاش شد که سرویس جاسوسی موساد، نزدیک به سه دهه پیش از امضای توافقنامه های عادی سازی روابط موسوم به ابراهام در سال 2020 با بحرین، امارات متحده عربی و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس، با این کشورها تعامل و رابطه داشته است.

این فیلم مستند که در منامه بحرین با موافقت مقامات این کشور تصویربرداری شده، نشان می دهد که 30 سال پیش، افسران موساد و وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط تل آویو با کشورهای عربی از سه ده پیش آغاز شده است

عادی سازی روابط تل آویو با کشورهای عربی از سه ده پیش آغاز شده است