مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-17حوادث

مانور فرود اضطراری هواپیما بر روی دریا در خلیج فارس برگزار شد


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور جست و جو و نجات دریایی در مقیاس بزرگ با سناریو فرود اضطراری هواپیما بر روی دریا با موفقیت در بندر بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مانور جست و جو و نجات دریایی اظهار داشت: مانور یاد شده در چهار بخش جست و جو و نجات دریایی و هوایی، تخلیه اضطراری، مقابله با آلودگی دریایی و ارائه خدمات پزشکی برگزار شد.

وی بیان کرد: بر اساس سناریو مانور هواپیمایی مسافربری از شیراز به مقصد قطر تصمیم به فرود اضطراری در فرودگاه بوشهر کرده بود که به دلیل شدت اشکال در سیستم پروازی به صورت اضطراری روی دریا می نشیند.

شکیبی نسب ادامه داد: با اعلام شرایط به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی 100 نفر از مسافران هواپیما بر اثر آسیب دیدگی هواپیما روی آب شناور می شوند که از این شمار تنها 50 نفر ملبس به جلیقه نجات بودند.

وی ادامه داد: با ادامه سناریوهای از پیش تعریف شده به کمک شناورهای حاضر در مانور عملیات نجات مسافران با موفقیت انجام شد.

شکیبی نسب ادامه داد: با توجه به میزان سوخت موجود در هواپیما و احتمال حریق، تیم های واکنش سریع و اطفا حریق فوری به محل وقوع حادثه اعزام و با کمک پهباد محل دقیق وقوع حادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور فرود اضطراری هواپیما بر روی دریا در خلیج فارس برگزار شد

مانور فرود اضطراری هواپیما بر روی دریا در خلیج فارس برگزار شد