مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-17سياسي

هرکس قلبش برای انقلاب بتپد بسیجی است/ نمی گذاریم انقلاب دست نااهلان بیافتد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه بسیج متعلق به یک شخص و گروه نیست، گفت: هر کس قلبش برای این نظام، انقلاب و مردم بتپد بسیجی است.

- ایسنا/گلستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه بسیج متعلق به یک شخص و گروه نیست، گفت: هر کس قلبش برای این نظام، انقلاب و مردم بتپد بسیجی است.

رمضانعلی قاسم پور امروز در نشست خبری با اهالی رسانه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه معتقدم امام الهی ما با ژرف نگری خود این را می دید که گره های بزرگ و وانشدنی کشور به دست بسیج واخواهد شد، اظهار کرد: به همین دلیل ایشان با درایت و تدبیر دستور تشکیل بسیج را صادر کردند.

وی با بیان اینکه امروز آنهایی که به مقام شامخ روحانیت توهین می کنند یادشان نرود همین طلاب بسیجی بودند که فوتی های کرونایی شان را که کسی به آنها نزدیک نمی شد به فرمان رهبری و حکم اسلام غسل دادند، افزود: ما در جنگ هشت ساله تحمیلی با چشم خود دیدیم که بسیج به کمک سپاه و ارتش آمد و در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح مثل غیوری که سرزمین مادری اش درحال تصرف بود جانفشانی و گره گشایی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس بسیج را بر هم زننده تمام معادلات دشمن دانست و خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در بسیج، کمک رسانی به مردم و به عبارتی در استای کمک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرکس قلبش برای انقلاب بتپد بسیجی است/ نمی گذاریم انقلاب دست نااهلان بیافتد

هرکس قلبش برای انقلاب بتپد بسیجی است/ نمی گذاریم انقلاب دست نااهلان بیافتد