مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-17اقتصادي

از انتقاد به شیوه محاسبه خانه های خالی تا رونمایی از چک الکترونیک


رونمایی از نخستین صندوق مسکنی بورس، رونمایی از چک الکترونیک، انتقاد از شیوه محاسبه خانه های خالی و برگزاری هفتمین حراج حضوری سازمان تملیکی از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در این هفته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رونمایی از نخستین صندوق مسکنی بورس، رونمایی از چک الکترونیک، انتقاد از شیوه محاسبه خانه های خالی، برگزاری هفتمین حراج حضوری سازمان تملیکی و طرح پیشنهادی وزارت اقتصاد برای ساماندهی دستفروشان مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در این هفته بود.

رونمایی از نخستین صندوق مسکن بورس نخستین صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات با حضور وزرای اقتصاد، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بورس و فرابورس رونمایی شد.

این صندوق توسط صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری و گروه مدیریت ارزش سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری ایجاد شد.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در رونمایی از صندوق املاک و مستغلات گفت: در گذشته ابزاری که سرمایه های خرد را برای خرید ملک به خدمت گرفت وجود نداشت، بیش از یک سوم هزینه های خانوار هزینه مسکن است و این هزینه سنگین دسترسی مردم به مسکن را بسیار سخت کرد، اولین ویژگی صندوق املاک و مستغلات می تواند خانه دار شدن گام به گام را برای مردم فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انتقاد به شیوه محاسبه خانه های خالی تا رونمایی از چک الکترونیک

از انتقاد به شیوه محاسبه خانه های خالی تا رونمایی از چک الکترونیک