مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-17سياسي

رافائل گروسی: لغو نشست فنی برنامه ریزی شده با ایران اوضاع را وخیم تر می کند


محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی روز چهارشنبه اعلام کرد که سفر هیچ هیاتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی «فعلاً» در دستور کار نیست.

- محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی روز چهارشنبه اعلام کرد که سفر هیچ هیاتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی فعلاً در دستور کار نیست.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید که امیدوار است نشست فنی برنامه ریزی شده با تهران برای از بن بست خارج کردن پرونده اختلافات موجود با ایران در زمان مقرر انجام شود.

  این در حالیست که در پی بالا گرفتن تنش میان تهران و آژانس بواسطه تصویب احتمالی قطعنامه ای علیه تهران به پیشنهاد آمریکا و تروییکای اروپایی در روز پنجشنبه، مقامات ایرانی نسبت به لزوم انجام این سفر ابراز تردید کرده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورو نیوز؛ به نظر می آید که تهران برنامه سفر هیئت نمایندگی آژانس بین المللی انرژی اتمی را با هدف جلوگیری از صدور قطعنامه ای تازه علیه ایران در شورای حکام به بعد از نشست فصلی این نهاد موکول کرده بود اما عزم قدرت های غربی برای محکوم کردن عدم همکاری تهران با آژانس ممکن است به کل زمینه لغو این سفر را فراهم کند.

  رافائل گروسی هفته گذشته در گزارشی از احتمال ملاقاتی تا پایان نوامبر با مقامات ایرانی برای رسیدگی به موضوع سه سایت اعلام نشده که در گذشته آثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رافائل گروسی: لغو نشست فنی برنامه ریزی شده با ایران اوضاع را وخیم تر می کند

رافائل گروسی: لغو نشست فنی برنامه ریزی شده با ایران اوضاع را وخیم تر می کند