مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-17سياسي

دشمن می خواهد نه تنها جمهوری اسلامی بلکه ایران نباشد


مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش، گفت: دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است که نه تنها جمهوری اسلامی بلکه ایران اسلامی هم نباشد، لذا در این جنگ اختلافات قومی مورد تاکید قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ حاتمی مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش، صبح امروز (پنجشنبه) در جمع مسئولان، فرماندهان و کارکنان ستاد ارتش در مسجد امام خمینی (ره) این ستاد، با تاکید بر اهمیت موضوع جهاد تبیین به عنوان راهکار اصلی مقابله با جنگ شناختی دشمن علیه ایران اسلامی گفت: جنگ امروز دشمن علیه ایران اسلامی یک جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی است.

جنگ شناختی یک فرآیند بسیار پیچیده است که با استفاده از اقدامات کوچک و متوالی و در دراز مدت، درک و شناخت انسان ها را مختل می کند.

وی با بیان اینکه جنگ شناختی و جنگ روانی در هدف و ابزار شبیه هم هستند، گفت: تفاوت این دو جنگ در آن است که در جنگ روانی، عمدتاً اراده انسان ها را هدف قرار می دهند تا بتوانند ملتی را از سرمایه اجتماعی و کانون تلاش خود مأیوس سازند، اما در جنگ شناختی همین هدف را با تغییر مفاهیم و برداشت ها به مرور زمان و در یک دوره طولانی پیگیری می کنند.

امیر حاتمی تصریح کرد: اگر می خواهید ببینید در معرض تیر و ترکش جنگ شناختی قرار گرفته اید یا خیر باید ببینید آیا درکتان نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می خواهد نه تنها جمهوری اسلامی بلکه ایران نباشد

دشمن می خواهد نه تنها جمهوری اسلامی بلکه ایران نباشد